آماده‌باش نیروهای هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آماده‌باش نیروهای هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی

وحشت رژیم صهیونیستی از واکنش انتقامی نیروهای مسلح یمن باعث شده صهیونیست‌ها شب ناآرامی را داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۷۰

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که شب گذشته عناصر هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس واکنش نیروهای یمنی در سطح بالایی از آماده باش به سر بردند.

 

در همین اثنا رسانه‌های عبری زبان از وجود بحران نیروی انسانی در نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

این رسانه‌ها گزارش دادند که خلبانان صهیونیست از مأموریت‌های محوله شانه خالی کرده و به سمت خدمت در صنایع امنیتی فرار می‌کنند.

 

در کنار آماده باش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، نیروی دریایی نیز شب گذشته در حالت آماده باش قرار داشت.

 

در همین خصوص شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله تل آویو به خاک یمن با هدف بهبود قدرت بازدارندگی این رژیم که آسیب دیده، صورت گرفته است این در حالی است که یمن این پیام را مخابره کرده که تا آخرین نفس در این نبرد باقی خواهد ماند.

 

بررسی گزارشات رسانه‌های عبری زبان از گسترش ترس و وحشت در میان صهیونیست‌ها نسبت به حمله احتمالی نیروهای یمنی حکایت دارد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده